сряда, 24 май 2017 г.

Има ли смисъл да си закупим часовник реплика?

Всеки човек е уникален и има различен вкус, но не всеки човек има необходимите финансови възможности за закупуване на оригинален марков часовник. Точно в този момент се появяват имитациите, или както ги наричаме галено - репликите. Примерно ако един обикновен човек харесва Hublot, едва ли ще тръгне с години да събира 20 000 лева само и само, за да носи оригинален часовник. Той по-скоро ще се задоволи с реплика. Защо ли? – защото репликите на външен вид са абсолютно неразличими от оригиналните модели, а само отвътре са с различен механизъм. Гаранция е, че 90% от близките Ви няма да разберат, че носите часовник реплика. Те дори няма да разберат и марката на часовника, но ще им направи впечатление външната красота на часовника. А ако Вашата цел е да носите красив часовник, а не да парадирате с марката, че е оригинален – то целта е постигната, след като си закупите часовник реплика. 



Мен лично часовниците – реплики не ме дразнят толкова много, колкото разните „гъзари”, които парадират с репликите си и твърдят, че са оригинални. Важно е един часовник да Ви харесва на Вас и да Ви доставя удоволствие, като го погледнете, а това дали е реплика или не, няма голямо значение. Независимо дали инвестирате 8000лв. в оригинал или 500лв. в часовник - реплика, то и в двата случая хората виждат една и съща красота. Само Вие си знаете, че часовника е реплика. Като подкрепа на тази теза ще посоча една поговорка - „Оригиналните(часовници) във витрината, репликите – в ръката”. Не разбрахте смисъла на поговорката? Тогава прочетете следната история от един любител на репликите:

"Прибирам се аз вкъщи и опитвам да си сваля часовника, като в същото време се преобличам. Докато си преобличам тениската, моментално с един широк замах изстрелвам часовника право в отсрещната стена. Като се наведох да го взема ми мина следната мисъл през ума: Ако бях платил цената на оригинала за това което току-що шибнах в стената, сърцето ми щеше да излезе от мястото си и сигурно щях да получа инфаркт."

Ако сте човек, който си пази часовниците и работи в спокойна среда, тогава можете да си позволите скъп часовник. Но въпреки това на всеки му се случва в ежедневието да изпусне, ужули в стена или да удари в остър ръб часовника си. Аз нито искам да изпусна, нито да настъпя нещо, за което съм платил 5000 долара, нито искам да робувам и да се притеснявам за нещо, което е направено единствено да ми показва времето.

Автор: Павел Павлов

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Водоустойчивост при часовниците

Термина „водоустойчиви часовници” никога не трябва да се приема напълно буквално. Долуизложените мерки на водоустойчивост не съответстват н...